3 lutego 2013

Tydzień w zdjęciach (1)

Pomyślałam, że skoro jest mnie tutaj ostatnio coraz mniej z powodu braku czasu, to może wrzucę Wam co niedzielę po kilka fotek pokazujących co oprócz nauki się ze mną dzieję. Bardzo lubię takie posty u innych dziewczyn, więc mam nadzieję, że nie będziecie miały nic przeciwko jeśli i ja wprowadzę taką serię postów ;)






1/ Bomba witaminowa.
2/ Kieliszek ze studniówki - że niby zabrałam na pamiątkę.
3/ Koniec chlapy, znów mamy śnieg!
4/ Ogrzewacz do dłoni - mam i ja!




1/ "Wycieczka klasowa".
2/ Fasolki z Harrego Pottera - nie dobre.
3/ Pewnego wieczoru.. Cin Cin pomarańczowy - polecam!
4/ Piękny kwiat za 5zł.




Udanej niedzieli!

15 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, ładne masz paznokcie :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe co ja ze swojej zgarnę na pamiątkę, bo to już za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na poważnie, to ja tego specjalnie nie wzięłam typowo na pamiątkę. Chodziło o to, że każdy uczeń musiał dopłacić 5zł za kieliszek, więc stwierdziłam, że albo go stłucze na koniec albo zabiorę do domu. Płacić 5zł za coś, za co lokal ma za darmo - kpiny (moim zdaniem!).

      Usuń
  3. Ale masz śliczne paznokcie! Co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fasolki z Harrego!

    Sama się na taką serie zdjęciową czaję, ale coś się zebrać nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Genialnie! Ale powiem szczerze - gdyby moją osobą towarzyszącą nie był mój chłopak - to impreza nie podobałaby mi się aż tak bardzo. Bo naprawdę mogłabym się przyczepić do chyba każdego szczegółu czy nie szczegółu na imprezie, ale że miałam go przy sobie, to widzę to wszystko w pozytywnych barwach :D

      Usuń
  6. Widzę banana, kocham banany <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Wam wycieczkę zrobili;) Narobiłaś mi smaka na sałatkę owocową;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Ale podobno to wycieczka z serii obowiązkowych w 4 klasie, tak jak w 3 gim do obozów koncentracyjnych.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...