1 sierpnia 2012

Tydzień 3 - Inspired by places - Nowa Zelandia

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Internetu.





Nowa Zelandia - składa się z dwóch większych i wielu mniejszych wysp, m.in.: Great Barrier, D'Urville'a.







Odważyłam się na makijaż i powiem szczerze wynik końcowy mnie samą przeraził :D ahah, no cóż, normalnie bym do ludzi z takimi oczętami nie wyszła.. No i jak to z aparatami bywa, nie dość, że kolory są przekłamane to w dodatku wygląda to tak, jakbym maziała oczy tylko jednym cienień, a w rzeczywistości tak nie było.. Ja te zdjęcia zwyczajnie już przemilczę...







No cóż, nie da się ukryć, że w akcji Inspired by places jestem daleko w tyle, no ale są wakacje, więc postanowiłam wyjechać na wieś, tak więc oderwałam się od szarej rzeczywistości jak i samego Internetu ;) Nadrobię, nadrobię.. A co u Was słychać? Połowa wakacji za nami, wyjeżdżacie gdzieś? Mam zamiar jeszcze jechać gdzieś w góry, może polecacie jakieś ciekawe miejsca, w których były piękne krajobrazy i kawałek wody ;> Czekam na komentarze! Buziaki ;*


16 komentarzy:

  1. Ależ tam ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem daleko w tyle... a aparaty nasze po prostu nie rozróżniają tylu kolorów co my ;) podobają mi się te kreski w kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie powinnaś jednak zostać przy paznokciach (przejrzałam Twojego bloga), które wychodzą Ci super :) Bo ten makijaż nie tyle co brzydki sam w sobie, ale aparat mógł dużo dużo zabrać (sama wiem jak to jest) i niestety przez to nie zachwyca :< A poza tym takie duuże, spektakularne makijaże lepiej jednak poddać obróbce (lekkiej oczywiście, nie malować się od nowa na komputerze, ale podbić kolory, poprawić kontrast i dodać charakteru - bo tak to wygląda właśnie tak samo jakbyś wyszła w takim makeupie na ulice, no albo rewelacyjny aparat ;)) Niestety to nie dzienniaczki i potrzebują więcej uwagi i umiejętności :< Pozdrawiam i powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak obszerną opinię ;) Co do makijażów (ogółem) uczę się i coś czuję, że uczyć się będę do końca życia, bo zwyczajnie nie wychodzi mi to tak pięknie jak innym dziewczynom, no ale na blogu rzadko kiedy dodaję makijaż. No a na następny raz przed dodaniem makijażu pobawię się photoshopem :D Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  4. niestety mnie się nie podoba wykonanie, mało staranne :( ale ćwicz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę to na klatę :D Hehe.
      ps. mnie się też nie podoba, obiecuję poprawę !

      Usuń
  5. oj tam, to zabawa
    i wyszło... hmm oryginalnie ;)
    przecież tak dziewczyna po ulicy nie chodzi ;) prawda? :))

    doceniam starania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ;***
      dokładnie, to tylko zabawa i makijaż robiony tylko i wyłącznie na jej potrzeby, a nie na wyjście z domu ;)

      Usuń
  6. nie nie ;) ja zdawałam w bielsku jakoś bałam się na tychy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. If you are leasing a car you would like to look at all the
    terms and conditions properly before signing the lease.
    Make sure that the vehicle has a valid Road Fund Licence at all
    times - this may be chargeable after the first year8. If a dealer tells you that it is not or unwilling to
    do so… they are plenty of other vehicles and dealers that offer
    and will.

    My web page Best Car Leasing Deals

    OdpowiedzUsuń
  8. It's really a great and useful piece of info. I am satisfied that you just shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

    my blog post; visit here for hostgator reviews

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...