14 lutego 2013

essence, lakier do paznokci 63 think pink







Miała być kolej na recenzję, ale pomyślałam, żeby zaserwować coś lekkiego. Zresztą nie mam głowy dzisiaj do pisania, myślami jestem gdzieś już popołudniu z moim tż ;) Tak więc na tapecie mamy essence, który jak widzicie jest w starej buteleczce, ale musiałam wam pokazać ten kolor, bo jest wyjątkowy. Ja ogólnie nie przepadam za różami, ale ten kolor to takie przełamanie z koralem (mimo, że na zdjęciach wyszedł dziwnie oczojebny, żarówkowy, taki w rzeczywistości nie jest). I myślę, że spokojnie można go znaleźć w nowym opakowaniu (czy się mylę?). Podziwiać ;)














W tym roku w Walentynki postanowiliśmy z tż spędzić go na mieście, a nie w domu. Tak więc mamy pójść do kina a potem ja sama, mam zamiar zaprosić go na romantyczną kolację do restauracji, którą.. wygrałam ;) Czasem mam szczęście do wygrywania. Trwał konkurs na fejsbuku i do wygrania była romantyczna kolacja dla dwojga o wartości 100zł. Mam nadzieję, że mój luby się ucieszy ;)

A Wam życzę, czy macie swoje walentynki czy nie, dużo miłości, od innych i dla innych, przez cały rok, a nie tylko w ten jeden dzień ;) Miłej zabawy :*


19 komentarzy:

  1. No no dzisiaj same róże i czerwienie królują na blogach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekne paznokcie !
    Kolor lakieru również świetny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię już tych miniaturek od essence. Kiedyś były lepsze jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś były lepsze? To mnie zdziwiłaś, bo ja myślałam, że one od zawsze są jakościowo beznadziejne :D

      Usuń
    2. Dokładnie :)
      Zawsze są kiepskie. Ale kolory mają udane.

      Usuń
    3. No tak, wybór i dostępność razem z ceną - to niezłe połączenie, ale jakość przekreśla wszelkie zalety.

      Usuń
  4. Ja mam uraz do lakierów essence, ale ten kolor jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nimi nie przepadam, wolę dać złotówkę więcej i mieć lakier który jest trwalszy więcej niż jeden dzień.

      Usuń
  5. Faaaajny :)
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny lakier :)
    bawcie się dobrze wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za różem na paznokciach ale ten wygląda świetnie, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszędzie dziś tak różowo i cukierkowo!
    a kolorek niczym malinka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej, ja wygrałam mini rozdanie;D Wszystkiego dobrego:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu choruje na ten kolor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...