17 lutego 2013

Tydzień w zdjęciach (3)

Mówiłam, że ten tydzień będzie ciekawszy od poprzedniego ;) Co nie zmienia faktu, że teraz króluje głównie laba, a to jest bardzo źle, bo ciężko będzie znowu wziąć się w garść do nauki. Ale nie ma wyjścia.




1/ dwie książki po 2,99 każda.
2/ ja kochać kiełki <3
3/ walentynkowe słodkości
4/ 8 za 6dych, maniak promocji książkowych!





1/ jabłuszko od mojego ukochanego
2/ żal mi było to zjeść!
3/ truskawki hiszpańskie - pięknie wyglądają, ohydnie smakują
4/ koktajl truskawki&banany (mój blender musi przejść na emeryturę..)
5/ GKS Tychy na zawsze w moim sercu <3
6/ niedzielne ciepło prosto z kominka ;)


29 komentarzy:

  1. to jabłuszko wygląda tak słodko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z jabłkiem, jestem ciekawa jak to zrobić :)
    Zrobiłaś mi smaka na ferrero rocher :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi z kolei narobiłaś smaka na truskawki, mmm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie dorwałaś książki za 2,99??

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie mam co czytać, jednak również jestem ciekawa gdzie na takie promocje trafiłaś, mowa tu o książkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwie w Auchan, a 8 książek (chociaż na zdjęciu jest pokazane tylko 6) na taniaksiazka.pl

      Usuń
  6. gdzie te promocje książkowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwie w Auchan, a 8 książek (chociaż na zdjęciu jest pokazane tylko 6) na taniaksiazka.pl

      Usuń
  7. książki po 2,99 zł? gdzie taka okazja? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widze ze kiełki z biedronki tez sa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Auchan ! Nie tylko Biedronka ma takie rarytasy :D

      Usuń
  9. ferrero rocher <3
    przemiły gest z jabłuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jak sie robi takie jabluszko:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwieeelbiam takie pomysłowe wyznania :p
    My zawsze bazgramy takie po arbuzie (ja) i lustrze (Tomek)
    A ostatnio znalazłam taki napis na kafelkach nad wanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łohoh, czyżby Tomek był typem romantyka? Jak tak to zazdroszczę ;)

      Usuń
    2. Nie wiem czy można go tak nazwać, ale znajduje często takie rozkoszności :D
      Ale żeby nie było - on też znajduje niespodzianki :D

      Usuń
  12. książki za 2,99zł? skąd je masz:D?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodkie jabłuszko;) Zazdroszczę książek!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm.. Zjadłabym takie czekoladki.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również kochać kiełki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...