12 lutego 2013

Miyo, lakier do paznokci





No tak, dawno nie było moich pazurów (z tych długich czasów, bo po studniówce obcięłam...). Prze prze przepiękny kolor - na tapecie zielono groszkowo pistacjowo miętowy z pięknym złotym shimmerem lakier do paznokci z Miyo! Jest cudowny! Gości na moich paznokciach dosyć często, bo nie tylko ma piękny kolor ale również korzystny pędzelek no i trwałość - 4 dni bez uszczerbku. Jak dla mnie wynik zadowalający (nie ma nic gorszego jak odpryskujący lakier lub broń boze odchodzące płaty lakieru..). Cóż więcej można chcieć? Cena niska, kolorów multum, jedynie dostęp do nich jest niestety ograniczony.. Podziwiać!

na tym zdj widać piękny złoty shimmer, niestety na zdj paznokci nie został on uchwycony..

Za dziwnie poprzesuwane zdjęcia z góry przeprasza, nie wiem co jest grane. Za jakiekolwiek prześwity na moich paznokciach też z góry przepraszam, takie rzeczy dopiero widać na zdjęciu, czyli po fakcie.












Nie będę pytać, czy znacie Miyo, tym razem grzecznie poproszę o poinformowaniu mnie, jeśli istnieje taki lakier który wy uważacie za idealny, muśmieć ;> Aaah, i nie mam zielonego pojęcia jaki to numer, czy Miyo w ogóle ma jakąś numerację?!


28 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Chyba muszę takiego poszukać i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ostatni muśmieć właśnie kupiłam (zdjęcie na blogu;)). A ten chyba również do takiej listy dopiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowny :) Z miyo mam tylko jedne lakier więc nie powim Ci o numeracji :)

    dla mnie muśmieć to metaliczne z MissSporty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metaliczne? To interesujące. Ja mam tylko jeden z Golden Rose bodajże, lubię, ale nie do szaleństwa.

      Usuń
  4. Bardzo podobny do Sephorowego, który wygrałam :) Jak kiedyś wyprodukuję posta o nim, to Ci podrzucę, baaardzo przyjemny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie nie ma lakierów miyo ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Moim punktem kompletnego świra jest niebieski, od zawsze na zawsze ;)

      Usuń
  7. To jest kolor Sweet Mint. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. identyczny niemalże, jak ten z Golden Rose! :)
    uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety do GR nie mam dostępu, więc nie znam :)

      Usuń
  9. świetny odcień, bardzo mi się podoba- mógłby tylko lepiej kryć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie nałożyłam trzeciej warstwy. Na długich by wypadało, bo na trochę krótszych dwie spokojnie wystarczają..

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oo tak, ja cenie je szczególnie za kolory i ceny!

      Usuń
  11. Śliczny, baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pazurki, lakier także :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, wiosenny kolor:). Z tego co wiem te mniejsze Miyo nie mają numerków:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię zielone lakiery;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...