24 lutego 2013

Tydzień w zdjęciach (4)





1/ Mój tż chce mnie utuczyć -.-
2/ Siniaki to u mnie rzecz normalna..
3/ Był, będzie, jest, Tyski GKS! 
4/ Wyprowadzka.
5/ New milka mmmmm..
6/ Pierwsza w tym sezonie jazda na łyżwach ;o




1/ Wizyta u koleżanki, i sałatka na już!
2/ Rozgrzewka przed meczem - czas na pogawędkę!
3/ Nowy nabytek dla mojego kręgosłupa.
4/ Coś dla podniebienia.
5/ Jazda z kurwami, Tyszanie jazda z kurwami! (ale to oni śpiewają :D)
6/ Właśnie przypomniało mi się, że to już koniec ferii..




Kochane moje, krótka informacja na koniec. Otóż tak jak na zdjęciu nawet widać, zmieniam miejsce zamieszkania, i co za tym idzie nie będę miała dostępu do Internetu od pon do pt. W soboty i niedziele będę musiała wszystko po nadrabiać no i napisać coś do Was :) Tak więc mam nadzieję, że będziecie na mnie czekać :) Co do konkursu na moim blogu, wyniki ogłoszę w najbliższy weekend po zakończeniu. Miłej niedzieli życzę i do zobaczenia :*

10 komentarzy:

  1. ta milka jest przepyszna! też gościła u mnie w mobile mix :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłej niedzieli i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nic mi chyba na maila nie doszło.:D
    Ale ok, przynajmniej już wiem.. Zjadłabym mandarynki.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie się przeprowadzasz?:) Zmieniacie dom czy z tż na swoje?:))

    Ty masz siniak, a ja się ostatnio o gorący czajnik oparzyłam... Tak mi się teraz pypra, że strach,...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani to ani to :D Taki eksperyment życiowy :D

      Usuń
  5. Milka z karmelem, mniam :D z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nowa milka :D tylko 220 kcal:o;p

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny wynik z unia nie ma co ! gratuluje hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że dobrze będzie Ci się mieszkało w nowym miejscu;) Muszę spróbować nowej Milki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...