6 lutego 2013

Essence, ready for boarding, baza pod lakier peel off






Zaciekawiona tym produktem bez wahania zabrałam się z nim do kasy.Wzięłam ostatnie dwie buteleczki (jedna powędrowała do Kempka ;*) i po powrocie do domu od razu zabrałam się za testy!
Zacznijmy jednak od tego jak baza wygląda na paznokciach:


tuż po malowaniu

minuta po malowaniu - widać lekkie prześwity

Tak baza wygląda tuż po nałożeniu na paznokieć. W instrukcji (skąpej instrukcji na buteleczce) piszę, że najlepiej poczekać 10min aż baza stu procentowo wyschnie. Oczywiście w ciągu tych 10min z koloru białego na paznokciu staję się ona po prostu bezbarwna. Jak już nie widać żadnych białych śladów oznacza to, że baza wyschła i można nakładać lakier. Baza ta jest przeznaczona z myślą o lakierach brokatowych, gdzie mamy nie mały kłopot z jej zmyciem. Polega na tym, że jeśli znudzi nam się lakier na paznokciach wystarczy zedrzeć go drugim paznokciem podważając od spodu i po problemie i bólu!




Pewnie zastanawiacie się - skoro tak łatwo się go zdejmuje to ciekawe jak długo jest w stanie się on utrzymać na paznokciach bez uszczerbku? Otóż nie wiem jak to się dzieje, ale nie zdarzyło mi się, aby lakier wraz z bazą oczywiście zszedł mi z paznokcia ot tak. Mało tego, jego trwałość i długość urzędowania na moich paznokciach jest baaaardzo długa. Mimo to, jak przychodzi co do czego czyt. ściągania, to nie jest to już takie proste. Lakier mimo wszystko nie schodzi płatami tylko kawałeczkami. Ale przynajmniej unikami maltretowania paznokci litrem zmywacza ;)

 


Na zdjęciu baza wraz z lakierem brokatowym (Sensique, recenzja klik).

Buteleczkę tej bazy kupiłam w jakiejś limitce essence, więc będzie raczej już trudno dostępna (albo w ogóle). Natomiast wiem, że jest ona dostępna w regularnej sprzedaży ale w innej buteleczce. Czy polecam? Pewnie, jeśli ktoś lubi lakiery brokatowe to uważam że baza ta powinna być jego must have! Znacie, używacie? Buziaki ;*

10 komentarzy:

  1. nie słyszałam nigdy o tym wcześniej, ale podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne paznokcie i piekny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wersję z regularnej szafy, chwalę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kempek dostał :*
    Tylko ja Ci pisalam, ze mi platami schodzi juz po paru godzinach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem! Dziwna sprawa :( Może to przez tą podróż z Pl do Anglii ;d

      Usuń
  5. Działanie ma bardzo dobre. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. A to ciekawe, mam nadzieję, że go gdzieś dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam, ale fakt, że ściąga lakier strasznie mnie irytuje:/

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno jej poszukam jak tlyko będzie znowu dostepna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio niczego nie używam, a moje paznokcie wołają o odżywkę;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...