17 lutego 2013

Z serii: Co ludzie już nie wymyślą (1)

Strasznie mnie to ciekawi i intryguje, co ludzie już nie potrafią wymyślić czy przetworzyć jakąś rzecz w arcydzieło. Nie zawsze wygląda to dobrze, aczkolwiek może się człowiek zdziwić z efektu. W pierwszej serii pooglądamy sobie lampy! Ja jestem w trakcie poszukiwań swojej do pokoju, ale już na pewno wiem, że chcę zwykłą i prostą lampę!



dla miłośników psów

kto lubi grać w wisielca?

kaczka ? ;/


lodyyyy!

dla smakoszy %

lampowy towarzysz

pijana lampa

kuchenne rewolucje


idealne połączenie do czytania

krwawa bitwa

brak mi określenia ;d





dom samobójcy?!




Co do ostatniego obrazka - jak bym zobaczyła w jakimś domu taką lampę to bym jak najprędzej z niego wyszła... Oczywiście najbardziej podoba mi się lampa z mężczyzną :D A Wam? A może macie w domu dziwaczne arcydzieła? Jak tak, to koniecznie się pochwalcie!


Wszystkie zdjęcia zaczerpnięte z grafiki google.pl

12 komentarzy:

  1. to z butelkami sama chciałabym miec ale ze zwierzetami przegina

    OdpowiedzUsuń
  2. oj z tymi zwierzątkami mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza propozycja mnie szczerze rozwalila :P

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko kuchenna mi się podoba. reszta totalnie nie w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądają, ja jednak również zdecydowałabym się na jakiś klasyk, bez wydziwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia lampa to masakra.;D Jak z horroru.:D Nie chciałabym takiej w domu.:D
    A ta dla smakoszy mnie rozwaliła.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na kuchenną mogłabym się pokusić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginale to one są. Ze zwierzątkami nie podobają mi się.
    Krwawe są fajne (mówi to fanka horrorów i thrillerów) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te krwawe są fajne, zgodzę się z koleżanką wyżej;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...