24 kwietnia 2012

Rozdanie: Balsam do ust 'Portfel'



Tak jak obiecałam - mini rozdanie w którym do wygrania jest ten oto powyżej portfelik ;) Zachęcam wszystkie gadżeciary do zabawy! Poniżej znajduje się formularz który trzeba wypełnić. Zwycięzcę wylosuje maszyna losująca, a mini rozdanie potrwa powiedzmy do.. 6 maja ;) No i wysyłam nawet na Grenlandię, a co mi tam!






EDIT. ja tak teraz patrzę, że się wyświetliło to wymagane (musicie wybaczyć, ale do końca tego nie ogarniam, stąd te błędy) tak więc przy wymaganej notce nie musi to być w poście, może to być na fejsie na tablicy bądź w pasku bocznym bloga. No i umówmy się, że jak to zawsze jest, jako dodatkowy los. Tak więc, jeśli któraś z Was tego nie zrobi to wpiszcie w tym polu "brak". Przepraszam, że tak namieszałam ;)

1 komentarz:

  1. Zostałaś oTAGowana :)
    http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...