22 kwietnia 2012

Zaglądamy do środka !

Szkoda, że żadna z Was nie ma rentgena w oczach no i niestety żadna nie trafiła! Ale na szczęście moje łoczyska wypaczyły co nie co..


AKUKUK !









Noo, a teraz mogę całą winę zwalić na kleo, która sama pokazała swoje skarby na swoim blogu, więc Maggie szybko wskoczyła na allegro i łapucapu już tego samego dnia zamówiła te oto błyskotki. Ahhh.. Jest tam wszystko, po brokaty, jakieś paseczki, cyrkonie, kółeczka, gwiazdeczki jak i piórka i inne materiały. Kombinuje co by tu z nich wymyślić, no i mam nadzieję, że się u mnie nie zmarnują! Wygląda, że jest ich niesamowicie mało, a tu się okazuje, że jest 120 ozdób ! Dla takich amatorów jak ja, to jest to ilość idealna, z każdego po trochu! Co o tym myślicie ;>


11 komentarzy:

  1. Ile cudowności wpadło w moje srocze oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale boskie.<33
    Gdzie ty to kupiłaś ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaaa ile tego :D czekam na efekty kombinacji !

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie to jest ekstra...Aż mi oczka isę zaświeciły jak zobaczyłam te wszystkie rxzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę ile błyskotek,zazdroszczę tych piórek,a gdzie można takie coś zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro, nie kosztuje wcale dużo, aczkolwiek tak jak pisałam, jest tego bardzo niewiele.

      Usuń
  6. Super, sama bym chciała takie cuda;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...