24 kwietnia 2012

Balsam do ust 'Portfel'


Święta były i się już dawno skończyły, ale wraz ze świętami przyszedł do mnie zając i podrzucił parę smakołyków - między innymi balsam do ust. Jego wygląd jest po prostu przesłodki! Nie potrafię się napatrzeć, aczkolwiek jest bardzo maciupeńki - myślałam, że będzie większy. Co nie zmienia faktu, że balsam jest bardzo wydajny.

Pomimo iż ma kolor pomarańczowy, na ustach jest bezbarwny. Utrzymuje się przeszło godzinę (potem już zapomniałam o nim, więc nie wiem czy dłużej :)), natomiast bardzo klei usta. Troszeczkę mi to przeszkadza, aczkolwiek nie podkreśla jakichkolwiek skórek czy tym bardziej nie wysusza. Ogólnie bardzo na plus - zapach jest megaśny!





Portfeliki można nabyć o tutaj w cenie nie większej od 13zł.

PS. Zając (ja na to mówię królik ^^ ) przyniósł jeden egzemplarz również dla Was - już w następnej notce krótkie rozdanie ;)


10 komentarzy:

  1. Śliczne.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zamiar właśnie taki błyszczyk sobie kiedyś kupić- samo jego opakowanie jest tak cudowne, że kusi do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow

    www.aldyofsocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh świetny jest, myślałam, że nazwa jest przypadkowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie ma genialne, poważnie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudeńko! śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam je,mam takie dwa plus kilka babeczek :) dodaje Cie do obserwowanych bo bardzo mi sie u Ciebie podoba,mam nadzieje,ze wpadniesz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...