4 kwietnia 2012

Garnier Intensywna pielęgnacja suchej skóry krem do twarzy i ciała



Producent: Garnier

Produkt: krem do twarzy i ciała

Opis/Obietnica producenta: Nietłusta formuła kremu Intensywna Pielęgnacja Skóry Normalnej i Suchej błyskawicznie się wchłania i zapewnia natychmiastowe uczucie komfortu. Została ona wzogacona kolendrą, palmą i gliceryną, aby łagodzić oraz odżywiać normalną i suchą skórę
    już po 3 tygodniach stosowania skóra odzyskuje swoją naturalną miękkość i elastyczność. [źródło: www.garnier.pl]


Cena/Pojemność: 6zł / 50ml, 14zł / 200ml

Gdzie kupić? praktycznie wszędzie, markety, Rossmann, Natura etc.



Moja recenzja:

Moja historia z tym kremem trwała naprawdę długo, a być może trochę za długo. Na początku go uwielbiałam, zapach był przecudny, a więc przyjemnie było go nosić na buzi. Po jakimś czasie go odstawiłam bez przyczyny, następnie znów po niego sięgnęłam. No i się zaczęło..

Krem jako tako - nie jest zły. Tak jak wspomniałam, ma cudowny zapach, powiedziałabym, że jest lekko prze perfumowany. Konsystencja wyśmienita, jeśli chodzi o krem pod makijaż, ponieważ jest lekki i bardzo szybko się wchłania. Tak więc czego ja się czepiam?! Otóż z niewyjaśnionych przyczyn, krem ten zaczął mnie podrażniać! Następowało to w momencie, gdy na przykład smarowałam się nim na noc po kąpieli, bądź też po wyjściu z basenu. Tak więc kremik sam się zużył (wiem, że śmiesznie to brzmi, ale poważnie nie wiem jak to się stało, że dobiłam do dna!).


Jak widać, opakowanie zwyczajne dla kremu, czyli w puszce z odkręcaną nakrętko z którą nigdy nie miałam problemu aby otworzyć bądź zamknąć. 'Imidz' nie jest zły, kolor różowy przypadł mi do gustu ;) 
Z garnierem nie mam praktycznie w ogóle styczności, jest to pierwszy produkt tej marki, myślę, że nie ostatni, aczkolwiek następne spotkanie planuje w dalekiej przyszłości. 



+ zapach (dla niektórych może być zbyt drażniący, za mocny)
+ konsystencja, formuła - lekka i szybko się wchłania w skórę
+ opakowanie - przyjemny zwyczajniak
+ dostępność!
+ cena nie jest zła
+ wydajność jest powalająca!

- mnie lekko podrażnił w końcówce jego stosowania


Jako, że na składach się kompletnie nie znam, aczkolwiek cały czas staram się uczyć i dowiadywać, to postanowiłam odgapić od Simply jej sposób na analizę składów i dzięki tej stronce, przedstawić skład następująco:


SkładnikFunkcjaSunscreenZatykanie porówPodrażnienieBezpieczeństwo
Aqua Solvent
Paraffinum LiquidumSolvent
Antistatic
00
GlycerinSolvent
Moisturizer
00
CyclopentasiloxaneSolvent
Emollient
Palm oilEmollient
Sucrose stearateEmulsifier
Methyl glucose sesquistearateEmollient
Emulsifier
PetrolatumAntistatic
Emollient
00
Cetyl AlcoholSurfactant
Emulsifier
52
Coriandrum sativum
Coriander
Tocopheryl AcetateMoisturizer00
Ammonium polyacryloyldimethyl taurateEmulsifier
Myristic acidMoisturizer
Emulsifier
30
Palmitic AcidEmulsifier20
Stearic AcidEmulsifier20
Xantham GumEmulsifier
Ethylhexyl methoxycinnamateSunscreen  00
CI 77891Pigment
Sunscreen
  00
Imidazolidinyl UreaPreservative
MethylparabenPreservative00
PropylparabenPreservative00
ParfumFragrance
Alpha-isomethyl iononeFragrance
Benzyl BenzoateSolvent
Fragrance
Benzyl salicylateSunscreen
Butylphenyl MethylpropionalFragrance
CitralFragrance
CitronellolFragrance
EugenolFragrance
GeraniolFragrance
Hexyl CinnamalFragrance
Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehydeFragrance
LimoneneSolvent
Fragrance
LinaloolFragrance

1 komentarz:

  1. długi skład, również zaczęłam analizować składy na tej stronie, świetna sprawa :)
    jakoś nie mam przekonania do kremów do twarzy Garnier, ale balsamy czy kremy do rąk jak najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...