23 kwietnia 2012

Paczuszka?

Paczuszka? Mega paka! Ta moja wariatka która siedzi sobie za granicą wysłała mi paczuszkę, taaak, jak to sama nazwała - paczuszkę. 3 minuty temu dzwoni listonosz, biorę 'paczuszkę' do ręki i lecę szybko do pokoju, aby to jak najprędzej schomikować! Otwieram a tam co ?!


Same smakołyki! Jestem tak niesamowicie zaskoczona - no i oczywiście miałaś rację, humor poprawiony, i to nawet o 180 stopni się obrócił, że chodzę teraz jak skowronek, a moje problemy jak narazie zamknęłam w półce na klucz! No i cały czas gapię się na to co leży obok mnie - na tą 'paczuszkę'! Musiałam teraz wejść i wam się tym pochwalić, musiałam! Ahh dziękuję bardzo Kindze, którą też kiedyś rozwalę, ooj już ja się postaram, powiedz tylko kiedy masz urodziny, trzeba znaleźć okazje ;D Dzięki jeszcze raz ;***

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Od takiej jednej Pani z takiego boskiego bloga czyt. simply_a_woman <3

      Usuń
  2. świetna paczuszka :))
    tylko pozazdrościć ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega Paka :D
    To jest to :) w zasadzie każda paczka poprawia humor bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudeńka!! też by mi się humor poprawił :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale paka :))) Chyba każdemu poprawił by się humor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, zazdrość to chyba grzech, nie? Muszę się porządnie teraz wyspowiadać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha, nie no spoko, mogę Cię rozgrzeszyć jak chcesz ;d

      Usuń
  7. Nie dziwię się, że na taki widok humor się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecia by rowniez nie oddały beda outfity !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...