12 kwietnia 2012

Oddam w dobre ręce!

Dziewczyny mam dwa kosmetyki które chciałabym się jak najprędzej pozbyć. Dlaczego? Tylko i wyłącznie z jednego powodu - u mnie się nie sprawdziły. Nie powstały recenzję na ich temat, ponieważ ja z natury jestem nie cierpliwa. Jak nie widzę efektów to się szybko zniechęcam, jak coś mnie boli to natychmiast odstawiam i tak dalej.



Nail Teki kompletnie się u mnie nie przyjęły, wiem, że jest mnóstwo dziewczyn które nie wyobraża sobie życia bez tych lakierów, no niestety ja do nich nie należę. Za każdy zapłaciłam około 30zł. Zużycie na 1 zdjęciu jest praktycznie niewidoczne, na 2 już można zauważyć ile zdążyłam zużyć.

EDIT. NailTeki zarezerwowane!

Driclor jest jednym z lepszych specyfików do walki z potem, aczkolwiek ja nie wytrzymałam tego przeokropnego szczypania. Przeczesałam mnóstwo forum na jego temat, i naprawdę nie wiele osób pisało że miało jakikolwiek problem z tym preparatem - jestem jakaś felerna! Zapłaciłam za niego naprawdę dużo, około 40zł, a użyłam dosłownie 3-4 razy.

Mam ogromną nadzieję, że któraś z Was skusi się na któryś z tych produktów! Jestem nawet chętna na jakąkolwiek wymianę, po prostu nie chcę aby te produkty leżały mi na półce bezużyteczne, no bo bez sensu!


Właśnie mnie wzięło na pewne refleksje. No jakby nie było, to cholera jasna u mnie się kompletnie nic nie sprawdza! Zawsze są jakieś minusy, nie mam żadnego kosmetyku który by mnie pokochał tak jak ja jego.. Czyżbym była z innej planety? Może ufo mnie posłało ?! hmm..

15 komentarzy:

  1. Kochana nie martw się, ja też nie mam w 100% idealnego kosmetyku! :)
    To co działa na innych nie musi na nas :)
    Pozdrawiam i głowa do góry ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o to, że nie spotkałam się nigdy z opinią, aby nail tek nie zadziałał, albo np carmex czy tisane.. No nie ma bata! Ehh, taki mój los!

      Usuń
    2. a ja właśnie czytałam już kilka recenzji, że nail tek nie zadziałał.. widać, że ma składniki, które nie wszystkim pomagają

      Usuń
  2. odżywkę do paznokci polecam z avonu - strong results. to nie żart! koleżanka dała mi ją, bo powiedziała, że jej paznokcie stały sie po niej już tak twarde, że nie mogła ich obciąć :) ja używałam zwykłych odzywek np z joko i nic nie dawały. teraz pierwszy raz w zyciu mam długie, mocne paznokcie i nie mogę się nadziwić. odżywka z avonu jest tańsza, niż nail tek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pocenie polecam Antidral. Też piecze, ale da się wytrzymać ;) i kosztował w aptece ok. 20 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A. przerobiłam ;) Nie piecze, ale też nie działa.

      Usuń
  4. Gdybym miała tylko coś na wymianę chętnie przygarnęłabym odżywki gdyż próbuje po kolei wszystkich sposobów żeby wzmocnić te moje paznokcie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bym chętnie przejęła od Ciebie nail telki :) kupię Ci coś w zamian :) napisz, co Cię interesuje (może coś z Barry M, Beauty UK, Collection 2000)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z chęcią je przygarnę :)
    Mój wątek wymiankowy na Wizażu:

    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=477210

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu neifajnie.. nie lubie keidy ksometyk ktory kupuje sie nei sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie bardzo dobrze działa odżywka Lovely na wzrost paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no patrz, kilka dni temu zamówiłam taki sam zestaw NailTeka! gdybyś wcześniej... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...