19 listopada 2012

Joanna, Ultra color system, szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych



Producent: Joanna

Produkt: szampon do włosów

Opis/obietnica producenta: Szampon zawiera składniki działające ochronnie i wzmacniająco na włosy. Formułę produktu wzbogacono o specjalny system koloryzacji, dzięki któremu już po kilkakrotnym zastosowaniu włosy zyskują blask i wymarzony odcień. Szampon przeznaczony jest również do włosów siwych – doskonale ożywia połysk, przywracając naturalne piękno.
Wyjątkowa skuteczność:
 -  Eliminuje żółtawy odcień na włosach
 -  Nadaje pełen blasku platynowy odcień
 -  Miłe w dotyku, dobrze rozczesujące się włosy
[ źródło: www.joanna.pl ]

Cena/Pojemność: około 6zł / 200ml

Gdzie kupić? ogólnodostępny



Moja recenzja


Zapewne niektóre zadadzą sobie pytanie - przefarbowała włosy z czarnego na blond?! Inne - na co jej taki szampon skoro ma czarne włosy! A reszta pewnie nie ma pojęcia jaki jest mój kolor włosów i będzie to naturalne, że piszę dla Was recenzję akurat takiego szamponu. Otóż rozwieje Wasze wątpliwości - moje włosy są farbowane na kolor czarny ALE mam/miałam dość duże odrosty (na moje oko 8cm) i głupia pofarbowałam je na Nugat (efekt końcowy do przewidzenia - moje odrosty czyli naturalny kolor nasycił się pięknym kolorem ciepłego brązu, a reszta pozostała w dalszym ciągu ciemna...). Ale wybiegłam zbyt daleko w przyszłość, ponieważ szampon kupiłam zanim pojawiły mi się tak gigantyczne odrosty i w momencie gdy mój kolor czarny stosunkowo wyblakł jeżeli mogę to tak nazwać.


Co chciałam uzyskać? Łudziłam się i pokładałam w tym szamponie nadzieje, że w jakimś stopniu rozjaśni mi włosy i przestaną być one takie ciemne. Czy to się udało? Haha tak na prawdę teraz śmieję się z tego, jaka byłam głupia, że łudziłam, że tak się stanie, ale co tam! Raz się żyje :) Tak więc nie, włosy nie rozjaśniły się w żadnym stopniu. Nawet zrobiłam zdjęcie przed używaniem tego szamponu i po, aczkolwiek różnic nie zauważyłam, więc zdjęć tych nie dodam.


Wiem, że moja recenzja nie będzie jak najbardziej wiarygodna i poprawna, ale może komuś się przyda. Wiem, że dla blondynek i tych bardziej rudych szampon naprawdę pomaga, natomiast już wiecie, że dla czarnych niestety już nie.


Tak więc buteleczka jest charakterystyczna dla Joanny, otwór jest według mnie idealny, nie wypływa za dużo (chyba, że przechylimy za bardzo) a jego konsystencja nie jest wcale gęsta aczkolwiek nie rzadka, czyli w sam tak zwany raz. Kolor szamponu najbardziej mnie zaintrygował - to taki ciemny fiolet wpadający w jaśniejsze tony granatu. Zdjęcie poniżej jest max przerobione aby oddać Wam ten kolor, aczkolwiek nie do końca go oddaje. 


Co mnie zaskoczyło to wydajność tego szamponu. Używałam szamponów Joanny z serii Naturia i tam zawsze kończy się spotkanie bardzo szybko, a tutaj ciężko mi dobić dna. Zapach ma bardzo w porządku, a nawet bardzo przyjemnie pachnie, szczególnie gdy włosy są już suche. A tak poza tym, to szampon bardzo dobrze myje włosy, nie podrażnił mi skóry ani nie wysuszył mi w żaden sposób włosów. Mimo wszystko blasku nie zauważyłam, ale moje włosy ostatnio płatają mi figle i nie potrafię do nich trafić ;(




+ wydajność
+ mimo wszystko podoba mi się kolor ;d
+ wygodna butelka
+ konsystencja
+ cena
+ dostępność

- farbuje wodę na fioletowo i brudzi przy tym wannę
- brak rozjaśnienia ciemnych włosów, aczkolwiek nie takie jest założenie tego szamponu



Używałyście? Jestem ciekawa szczególnie opinii blondynek co myślą na temat tego szamponu? A może jest tutaj jeszcze taka mądra jak ja, co ubzdurała sobie taki eksperyment? Koniecznie dajcie znać!

ps. Mam nogę w gipsie ;( Od tygodnia siedzę w domu, dzisiaj byłam na kontroli i zostałam odesłana do domu na kolejne dwa tygodnie. Mam zakaz chodzenia, totalna abstynencja! W dodatku od jutra zaczynają się próbne matury - czyli będę się zajebiście męczyć i to mnie trochę martwi. Ja to mam pecha!
W związku z wolnym czasem - mam ochotę na zmiany! Chciałabym pozmieniać trochę grafikę a przede wszystkim tło i nagłówek. Lubię prostotę, ale coś nabrałam ochotę na kolory. A jeśli chodzi o nagłówek - odwrotnie, mam ochotę na coś minimalistycznego i tu pytanie do Was. Zajmuje się ktoś może grafiką na nagłówek (nawet nie wiem jak to nazwać ;d) Gdyby któraś była chętna mi pomóc byłabym wdzięczna! Z góry dziękuję ;*



12 komentarzy:

  1. ale ma świetny kolor.. ja nie używam tego typu szamponów chociaż mam blond włosy aktualnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie widziałam szamponu o takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, współczuję z tą nogą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ukrywam, że mam z nią problem, a raczej i ból ;/

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten szampon. Mam rozjaśniane włosy, a produkt ten pomaga mi utrzymac ładny odcien i zapobiega zółknięciu pasemek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, to super, że dla blondynek szampon ten sprawdza się w 100%! Ahh, czasami zazdroszczę tego koloru włosów, ale wiem, że sama nigdy nie będę takiego nosiła ;)

      Usuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że to jest szczerość a nie forma promowania się ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Nie myłam nigdy głowy żadnej ciemnowłosej klientce tego typu szamponem, więc nie wiem, jak by to wpłynęło;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z taki kolorem szamponu sie nie spotkalam ;O

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem blondynką farbowaną i musze przyznać szampon platyne rzuca na włosy już bardzo jasne...na typowo żółte niestety nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio przeszłam z ciemnego koloru do blond i postanowiłam wypróbować ten szampon. Kupiłam również odżywkę. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi, co na pewno napiszę na swoim blogu :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...