30 czerwca 2012

Wyniki konkursu włosowego




Jedne mydełko otrzymuje Ewu z bloga kraina-kosmetykow-ewu.blogspot.com
Drugie mydełko powędruje do Kingi z bloga szalone-zycie-kingi.blogspot.com


 GRATULUJĘ !

Dziewczyny czekam na Wasze adresy - piszcie na mojego meila paagpapaganda@gmail.com



A co do reszty - co chciałybyście w następnym rozdaniu/konkursie? Dzielcie się swoimi potrzebami ;))



ps. jest 1.40 moja druga noc z rzędu bez snu z temperaturą 38,5 st.. Już nie wiem co mam robić, okłady 24h na dobę, tabletki przeciwgorączkowe nie działają ;o kaszel mnie za chwile udusi. Modlę się tylko, żeby ta noc minęła szybciutko i z samego rana będę zmuszona jechać do lekarza.. Czuję się fatalnie.. Jedyne słowo jakie teraz przychodzi mi do głowy to - ratunku! Nie życzę tego nikomu!!

6 komentarzy:

  1. mnie zaraz kaszel zadusi

    a zeszłej nocy prawie nie spałam, bo w hotelu jest grupa chłopaków, których nie dało się uspokoić; imprezowali i biegali od pokoju do pokoju przez całą noc do 8 rano :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie jakieś młodziki... Współczuje! Ja w dodatku mam w pokoju plus sto, i na dworze jest plus dwieście, więc rozpływam się w sobie i w tym łóżku ;(

      Usuń
    2. właśnie, że nie, stare konie w moim wieku...

      Usuń
  2. Dziękuję :) Bardzo, bardzo się cieszę.
    I gratuluję Ewu.

    A Tobie współczuję. Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej :)
    Chętnie jakiś olejek do włosów z dabura :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...