1 czerwca 2012

Konkurs włosowy !



Daaawno dawno temu, przy zamówieniu na helfy.pl firma ta dokonała dwa razy pomyłkę w wysyłce i w rezultacie dostałam jako rekompensatę te oto mydełka do włosów. Ja również mam swój egzemplarz, no i mam z tym niezły problem.. Dlatego będzie kilka warunków które są potrzebne aby wziąć udział w konkursie.. Przede wszystkim podstawą wzięcia udziału w konkursie jest zgoda na przetestowaniu mydełka i opublikowaniu recenzji na blogu paagpapaganda.blogspot.com oraz odpowiedź na pytanie konkursowe. Reszta szczegółów poniżej.








Wszystkie opcje które nie są zaznaczone jako wymagane mają dodatkowy punkt. Punkty będą potrzebne w momencie, gdy będę miała problem z wybraniem najlepszej odpowiedzi (a zapewne tak właśnie będzie), wtedy to punkty będą decydować o wygranej.

Proszę jeszcze każdą osobę chętną wzięcia udziału do pozostawienia poniżej tego posta komentarz w postaci słów na przykład pt "Biorę udział". Cokolwiek oznaczającego, że wypełniłyście formularz. Na zgłoszenia czekam do końca roku szkolnego (pewnie połowa z Was nie wie kiedy nam średniakom kończy się szkoła - pod koniec czerwca ;). Wszystkim życzę powodzenia i mam nadzieję, że któraś z Was chce zgarnąć mydełko! Powodzenia ;*

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...