28 czerwca 2012

BlogBox III edycja - mam i ja !!

W końcu zamieszczam post w którym możecie popodziwiać zawartość mojego boxa. Blogbox jest o tyle fajną opcją, że tutaj każda z nas dostaje coś innego, dla każdej z nas jest to niespodzianka (a nie na zasadzie, że przed chwilą widziałam u tej/tamtej na blogu co w tym boxie siedzi) i że są one skomponowane wyłącznie z uwagą na nasze potrzeby. Żałuję, że biorę udział dopiero w 3 edycji, aczkolwiek mam nadzieję, że na trzeciej się nie skończy (obsession chcę następną edycję!). A oto co znajdowało się w moim boxie ;))


Dane dyskretnie zamazane ;d




Nawet mój tż zainteresował się jego zawartością :D


A poniżej hymn dziękczynny oraz mój zapał i humor przy otwieraniu boxa odzwierciedla ta oto pozytywna piosenka ;d  (dosłownie!!!)



Boxa dostałam od Jowity z bloga http://jwhitepearls.blogspot.com/ za który Ci Jowitko serdecznie dziękuję ;* Serdecznie Was zapraszam na jej blog (dziewczyna ma cudownie piękny odcień koloru włosów! Jest po prostu niesamowicie soczysty!). No i co tu jeszcze powiedzieć - czekamy na koleją edycję !

9 komentarzy:

  1. super boxik :) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam chociaż po części w Twoje gusta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, przede wszystkim olejek - chciałam kupić odkąd nastał na niego taki szał (ale że w moim rossie jest remont ;/), no i lakier do paznokci - kolor jest przecudowny!!

      Usuń
    2. Super, cieszę się, że choć w małym stopniu mogłam sprawić Tobie radość tym boxem :) Miłego testowania :)

      Usuń
  4. Naprawdę śliczny kolor włosów Jowity!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...