18 marca 2013

Tydzień w zdjęciach (7)





1/ z nadzieją na jakiś grosz.
2/ cała wina leży po stronie Simply! słucham na okrągło <3
3/ dziecko!
4/ Enjoy ;)))
5/ dobra data urodzin nie jest zła :D
6/ ziiiiimnoo!



1/ unihokej i 'tajemniczy pan' mmm...
2/ tulipan z dnia kobiet w rozkwicie!
3/ najlepsze herbatniki ever
4/ mój genialny kolega i jego genialne hasła..
5/ śnieg, wtf?!
6/ czas na przerwę, czas na 'gre' ;d




Ten tydzień był jednym słowem imprezowy, a nadchodzący chyba lepszy nie będzie, ale to naturalnie ma swoje powody, i to bardzo racjonalne! Tak więc jest pozytywnie, oby tak było już zawsze. Włącznie z egzaminami :D 3majcie się ciepło i do zobaczenia pod koniec tygodnia ;*


11 komentarzy:

  1. ja też słucham tej piosenki na okrągło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te mixy :-)
    ostatnio mam wrażenie że jestem tutaj od jednego miksu do drugiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie ;> staram się jak mogę z tymi postami, ale niestety od pon do pt nie mam dostępu do Internetu, więc tak to wszystko wygląda.

      Usuń
  3. Nie byłaś może na tych targach w Katowicach? :D Bo mam taki sam długopis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...