19 września 2013

Iwostin, Laboratorium Aspiria, krem przeciw nadmiernej potliwości





Producent: Iwostin

Produkt: krem przeciw nadmiernej potliwości

Opis/Obietnica producenta: "Zapewnia bezpieczne i równocześnie skuteczne działanie przeciwpotowe. Łagodzi i koi oraz zapobiega podrażnieniom skóry. Na długo pozostawia uczucie suchości i odświeżenia.
Polecany do stosowania na wszystkie partie ciała ze wzmożonym wydzielaniem potu. Odpowiedni także dla skóry wrażliwej i alergicznej." [ źródło: www.iwostin.pl ]


Cena/Pojemność: w zależności od apteki 15-19zł / 40ml

Gdzie kupić? Apteka



Moja recenzja


"Zabezpieczaczy" przed potem szukam bardzo intensywnie. Po wszystkich specyfikach drogeryjnych przerzuciłam się na te apteczne. I tym razem padło na krem. Czy poradził sobie w walce z potem?


Zacznę od tego, że jest to bardzo łagodny krem, który nie podrażnia - mam tu na myśli szczególnie te sytuacje kiedy mamy wydepilowaną pachę i możliwość komfortu właśnie dzięki temu kremu (niestety niektóre kulki antypotowe mnie podrażniały...). Tak więc dobra alternatywa po goleniu. Jest on pieruńsko wydajny, wystarczy dosłownie odrobinka (tyle ile wydać na zdjęciu) aby posmarować obie pachy.


Tubka jest mięciutka dzięki czemu bardzo łatwo można wycisnąć odpowiednią ilość kremu. Krem jest dosyć zbity i raczej bezzapachowy. Ogromny plus za to, że jest hipoalergiczny. Jest przeznaczony do stosowania na wszystkie partie ciała - ale ja używałam go tylko pod pachy. No i idealny dla skóry wrażliwej. Wszystko pięknie ładnie - ale co z działaniem? Poradził sobie ale bez rewelacji. Niestety moje pocenie się nie ustąpiło i to zarówno w okresie zimowym jak i letnim. Jedyne co, to zniweczył nieprzyjemny zapach, ale 'mokra pacha' dalej była mokra..




+ idealny dla skóry wrażliwej
+ niweluje nieprzyjemny zapach
+ max wydajny!
+ nie roluje się pod pachami
+ szybko się wchłania

- nie poradził sobie z moją potliwością


Nie odradzam i zarazem nie polecam - potliwość to dla każdej z nas osobista sprawa. Mnie nie pomógł, ale może właśnie Tobie on spasuje? Jeżeli macie ochotę wypróbować ten krem to zapraszam do zakładki Wymianka. Tymczasem ja w dalszym ciągu poszukuję czegoś odpowiedniego na mój życiowy problem. Może polecacie coś dobrego z tej dziedziny? Help!

Buziaki,
Maggie


2 komentarze:

  1. Myślę, że żaden krem/ anyperspirant czy inne takie specyfiki nie spowodują, że przestaniesz się całkowicie pocić. Wszystkie te rzeczy niwelują właśnie tylko nieprzyjemny zapach, ale potliwość to "grubsza sprawa". To raczej problem z hormonami.
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi np pomógł medispirant:
    http://www.medispirant.com/
    Ale tylko gdy go stosowalam dość regularnie. Czyli mniej więcej 2-3 razy w tygodniu, naprawdę o wiele mniej się pociłam i nie podrażniał mnie jak np. ziaja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...