4 kwietnia 2013

Greenhouse, Eubiona, odbudowujący szampon do włosów

Producent: Greenhouse

Produkt: szampon do włosów

Opis/Obietnica producenta: "Osłabione i farbowane włosy potrzebują intensywnej pielęgnacji i odżywienia. Wyciąg z korzenia łopianu wzmacnia matowe i łamliwe włosy, które stają się wygładzone i lśniące. Olejek arganowy ma zbawienne działanie na skórę głowy i wspiera efekt doskonałej naprawy. Delikatna formuła dla wrażliwej skóry." [ źródło: www.biogreenhouse.pl ]

Cena/Pojemność: 21,50zł / 200ml lub 39,20zł / 500ml

Gdzie kupić? na stronie www.pasazkosmetyczny.pl lub w innych sklepach internetowych





Moja recenzja


Gdy dostałam ten szampon do testów pomyślałam - to będzie to! W końcu moje włosy odżyją, będą wreszcie gładkie i lśniące. Z każdym kolejnym myciem moja nadzieja opadała..

Jako, że moje włosy zaliczają się do tych słabych i niestety farbowanych - potrzebują intensywnej pielęgnacji! Ten szampon na pewno im nie pomógł. Trochę mnie to dziwi, bo byłam pewna, że mnie uratuje, a tu psikus.


Szampon ma bardzo delikatny i przyjemny zapach. Jego konsystencja jest rzadka i jest koloru lekko żółtawego. Pieni się na włosach, ale nie zawsze tak samo i nie zawsze tak intensywnie jak bym tego chciała. Nie lubię myć włosów szamponem który w moim odczuciu zachowuje się jak woda na mojej głowie - czyli masuję skalp i nie widzę żadnej piany i mam wrażenie że nie potrzebnie drażnię skórę głowy pocierając ją palcami.

Bardzo duży plus, że nadaję się dla wrażliwców, nie będzie to dla nikogo zdziwieniem jak powiem, że mnie nie uczulił. Znam wiele osób które mają z tym kłopot i boją się używać nowych kosmetyków aby potem nie mieć ze skórą głowy większych problemów.

Jedyne co, z czego mogę być zadowolona - to rzeczywiście wzmocnił mi włosy. Przestały się łamać i.. wypadać garściami! Baardzo mi to odpowiada ;)


INCI: water hydroalcoholic of burdock root extract, burdock root extract*, coco-glucoside, lauryl glucoside, sodium coco-sulfate, pomegranate hydrolate*, natural glycerin, glycerine fatty acid ester, gentle tenside, apricot kernel extract*, orange blossom extract*, argan oil*, lecithin, wheat protein, sea salt, betaine, PCA glyceryl oleate, natural humectant sodium PCA, milk acid, alcohol, mix of essential oils, limonene, linalool, citronellol
* ingredients from organic farming




+ przyjemny zapach i konsystencja
+ włosy przestały się łamać
+ .. i wypadać garściami!
+ dobry skład (jak na moje oko..)

- działanie mimo wszystko niespełnione
- słabo się pieni (czyżby przez brak sls?)



Uważam, że mimo tego, że na moich włosach się nie sprawdził - na Twoich może być inaczej! Ja w dalszym ciągu wierzę, że może zdziałać cuda. Szkoda, że nie u mnie ;) Tak czy siak - polecam wypróbować.



Uprzejmie dziękuję firmie Greenhouse za udostępnione mi produkty. Jednocześnie informuję, że recenzja przedstawia moje subiektywne zdanie na ich temat.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...