18 grudnia 2013

Oddam byle szybko!

Dziewczyny pamiętacie mojego posta o kremie który zrobił mi na twarzy piekło? No cóż, nie miałam na tyle odwagi, by po raz trzeci nałożyć go na twarz.. Ale to raczej jest zrozumiałe. Niemniej jednak pod tym postem większość z Was była zdziwiona działaniem tego kremu.. Więc postanowiłam go oddać jednej z Was. Tylko uwaga - krem jest ważny do lutego 2014! Więc czym prędzej musi wejść w posiadanie jednej z Was i natychmiast zacząć swoją powinność :)


Nie ma co wydziwiać - wystarczy, że jesteście obserwatorkami mojego bloga i/lub lubicie mój fanpage który znajdziecie w pasku bocznym mojego bloga. Zgłaszajcie się w komentarzu z chęcią przygarnięcia tego małego diabełka :) Czas macie do końca piątku tj. 20.12.2013r. Chciałabym to w sobotę wysłać i być może jeszcze przed Świętami jedna z Was go dostanie :)


Tymczasem udanego dnia życzę!
Maggie

4 komentarze:

  1. chętnie przygarne ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się
    lubię na fb jako Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Ewa Ewa, chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spóźniłam się ale i tak dołączam do obserwatorów Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...