27 października 2013

Tydzień w zdjęciach (16)



Chyba sięgnęłam blogowego dna - mój ostatni post to Twz! Aaaaaa. Dlaczego doba nie ma więcej godzin?! Ale widzę po innych blogach, że nie tylko ja mam ten problem. Z niczym się nie wyrabiam i nie nadążam, na wszystko brakuje mi czasu! Ubrania do prasowania sięgają sufitu - szafki straszą pustkami, blog straszy moją nieobecnością, uczelnia goni z materiałem, w domu dziecko krzyczy "choć"! Nie umiem nic na to poradzić, staram się, ale coś mi nie idzie. Ostatnio nawet zaczęłam czytać książkę "Zamknij się, przestań narzekać i zacznij żyć". Może nie trafia ona do mnie w 100%, ale na pewno można tam znaleźć kilka słów prawdy o sobie, o ludziach. Szczerze polecam tą książkę osobą, które tak jak ja nie dawały sobie rady z "życiem", ta książka potrafi podbudować i dać kopniaka do działania.




1/ nowa Milka - nic nadzwyczajnego...
2/ moje dwa szkraby <3
3/ moja ulubiona gra na fejsie - Farma :D
4/ niedzielna kawa i muffiny które wczoraj upiekłam ;)


1/ z pt na sob byłam na maratonie filmowym z horrorami - a dzięki Blackowi mogłam normalnie funkcjonować przez całą sobotę!
2/ czarna magia.. ehh
3/ najlepszy kubek z jakiego kiedykolwiek miałam okazje pić herbatę - kubeczek od Sandry :*
4/ kieliszek wina - osiągnęłam kres swojego załamania się, i musiałam jakoś odreagować.




Jak widzicie moje nastawienie do życia ostatnio jest tragiczne, ale gorzej już być nie może, więc teraz będzie już tylko lepiej ;) Poproszę o otuchę dziewczyny! Miłej niedzieli ;*


17 komentarzy:

  1. To chyba po części ta jesienno-zimowa aura. Mam to samo. Nie potrafię z niczym się wyrobić, a z tym kolei wiąże się ogromny stres. Plus jest taki, że to minie. To tylko pewnie tymczasowe pogorszenie, doch, gdyby cały czas było "fajnie" - to "fajnie" w końcu stałoby się bardzo rozmyte i kiedyś zmieniło w "nijako". :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga - życie stałoby się nudne, gdyby wszystko każdemu wychodziło i pięknie się układało. No i masz rację, to wszystko odbija się nam na zdrowiu - ja ostatnim czasy cierpię coraz częściej na ból głowy no i niestety, ale mam też bóle w klatce piersiowej. Chociaż staram się, to stres jest i tak nie do pokonania.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię Milkę w reklamie :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No nie? Aaa jak fajnie się z niego piło!

      Usuń
  4. Widzę matmę, ja na szczęście skończyłam ją egzaminem na 4 i matmy koniec! Jednak też byłam nią podłamana i była to dla mnie czarna magia!
    Ale dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie prędko się z nią pożegnam, ale jakoś to ciągnę do przodu...

      Usuń
  5. uwielbiam takie mixy zdjęć! no i milkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Ale nie lubię jak takie zdjęcia są jednym wielkim zlepkiem, bo później nie ogarniam który komentarz jest do którego zdjęcia..

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. No gorzej już być nie może ;) Ale grunt to to, że widzę postępy!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hehe widzę tutaj fankę :D no mnie nie powaliła, ale słodka jest - jak to czekolada :P

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...