11 lipca 2012

Z cyklu 'ogłoszenia parafialne'

Co robię kiedy nic nie robię? Ogólnie rzecz biorąc to nie robię absolutnie nic. Mowa tu o blogowaniu. Wchodzę na niego sto razy dziennie, ale jakoś nie potrafię niczego własnego naskrobać. Być może dlatego, że ostatnio tylko i wyłącznie siedzę w domu i sprzątam. W tym roku obchodzę ostatnie urodziny pt "naście", nad czym okropnie ubolewam! No niestety, ale starzejemy się.. No i również nadarzył się w tym roku kolejny kłopot, otóż dziwnym trafem nagle wszyscy obchodzą swoje urodziny w miesiącu lipiec. Uwierzycie, że w mojej rodzinie jest 8 osób które mają i odprawiają swoje urodziny w ciągu tych dwóch tygodni (?) Jestem w ciężkim szoku, dlatego ciężko było ustalić tą datę. Nie wiem jak to jest u Was, ale u mnie urodziny to istne święto, obecność rodziny obowiązkowa, natomiast imienin absolutnie nikt nie obchodzi ani nawet nie pamięta. Tak więc moje urodziny będą trwały dokładnie 3 dni haha. W sobotę połowa rodziny, w niedzielę reszta rodziny a w poniedziałek Ci, którzy pamiętają o moim święcie ;))


Mam w zanadrzu porobione zdjęcia kilku kosmetyków które chciałabym w najbliższym czasie zrecenzować, pomyślałam, że może to Wy zadecydujecie który pójdzie na pierwszy ostrzał, i może dzięki temu to zmotywuje mnie do pisania ;)







Jeżeli chodzi o moje zdrowie, w końcu mogę normalnie funkcjonować i powiem szczerze, że dawno mnie choroba tak strasznie zwaliła z nóg. Niestety czuję, że to nie koniec mojej przygody ponieważ teraz mnie wręcz dusi i jest to tak przedziwny kaszel, że aż mama straszy mnie astmą. Może któraś z Was ma astmę i mogłaby mi coś powiedzieć na jej temat? Wiem, że bierze się jakieś wziewy no i praktycznie do końca życia się ja ma, nie jest uleczalna..


Jeżeli chodzi o konkurs włosowy, jedna dziewczyna się nie zgłosiła, a ja z głupoty usunęłam "tabelką-odpowiedzi" i nie jestem wstanie wytypować drugiego zwycięzcy, dlatego przerzucę mydełko do następnej nagrody, do następnego rozdania, którą już powoli komponuję ;))


Wczoraj mój chłopak porwał mnie na zakupy pt. "chcę zobaczyć Twój uśmiech" no i mu się to udało. Mało tego - zostałam obdarowana bazą pod cienie z Daxa, czyli moje chciejstwo zostało zaspokojone i mój szok w momencie gdy mój tż wyciągnął portfel aby zapłacić za moją bazę. Jednym słowem - przekupił mnie !! ;) Heheh. Wybraliśmy się również do kina - film wybrany totalnie spontanicznie, ale postanowiłam napisać Wam parę słów o nim.





No tak, czasem nachodzi mnie ochota na jakiekolwiek horrory, chociaż w tym wypadku był to thriller (jeżeli chodzi o mnie, to film w którym są morderstwa i dziwne okoliczności to jest to horror..). Tytuł "Słodkich Snów" już dało mi dużo do myślenia, pomyślałam - to może być dobre. Czy było? Nie do końca. Po wyjściu z kina zachodziłam w głowę o co tak naprawdę chodziło! Ale doszłam do tego, to niewątpliwie bardzo dobry film z nutą strachu, że właśnie ktoś leży pod Waszym łóżkiem ;) Żartuję !

Film jest o pewnym mężczyźnie - dozorcy kamienicy który jest nieszczęśliwym człowiekiem. Żyje w monotonii i codziennie musi robić dokładnie to samo co dnia poprzedniego. W kamienicy mieszka również młoda, atrakcyjna kobieta, która codziennie rano wychodzi z domu z uśmiechem na twarzy, szczęśliwa i rozpromieniona. Najwidoczniej to wkurzało dozorcę najbardziej, dlatego postanowił wykorzystać swoje przywileje (tj dostęp do kluczy w całej kamienicy) i każdej nocy leżał pod łóżkiem dziewczyny i czekał aż wpadnie w głęboki sen. Po czym przykładał jej do ust gaz usypiający i praktycznie robił z nią co chciał. Pod pojęciem "robił co chciał", nie koniecznie mam na myśli, że ją gwałcił bądź cokolwiek innego - tego w filmie nie pokazali, aczkolwiek "zatruwał" jej życie. Robił wszystko, aby ten jej uśmiech zniknął z jej twarzy. Tak, to niewątpliwie musiał być chory człowiek. Jaki był koniec? Nie przyjemny i baaaaardzo brzydki w moim odczuciu.. Polecam do obejrzenia go, koniecznie.


Tymczasem mówcie co u Was i jak znosicie te upały!! Buziaki ;*

12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa kremu brązującego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również interesuje krem brązujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej nam zdrowiej! :*
    Mnie ciekawi Podstawa pielęgnacji od Garnier. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To jesteśmy w tym samym wieku, bo ja w tym roku też ostatnie naście. Wszystkiego najlepszego :*

    U nas obchodzimy imieniny i urodziny, ale ja mam najgorzej bo mam je jednego dnia :( I nikt nigdy nie obchodzi moich imienin :(

    Jestem ciekawa wszystkich recenzji, więc obojętnie :) Baza Kobo szybko przestała być zdatna do użytku, polecam Hean, jest super :) Za horrorami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli łączymy się w bólu jak i w radości ! ;**
      Z życzeniami poczekajmy do 16stego ;))

      Usuń
  5. oglądałam ostatnio Słodkich snów ;) dawno żaden film mnie tak nie wystraszył - jak widać nie trzeba duchów żebym się bała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. I ta pierwsza myśl gdy kładłam się spać - a może ktoś jest pod łóżkiem? ahahah

      Usuń
  6. ja się boję horrorów:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam obejrzeć ten film i na pewno to zrobię, w kinie bądź kiedyś w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam urodziny 31.07 :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...