27 marca 2012

BeBeauty Spa Afryka odżywcze masło do ciała z ekstraktem z passiflory



Producent: Biedronka

Produkt: masło do ciała

Opis/Obietnica producenta: Zmysłowe, kremowe masło do pielęgnacji ciała odżywia oraz intensywnie nawilża skórę, pobudza wyobraźnię, wyzwala czyste i głębokie uczucia. Otula ciało zapachem bergamotki przywołującym emocje towarzyszące ekscytującej podróży przez Afrykę. Regularnie stosowanie masła pozostawia skórę miękką i jedwabiście gładką. Mieszanina aromatów zapewnia doskonałe samopoczucie. (źródło: opakowanie)

Cena/Pojemność: 4,99zł / 200ml


Gdzie kupić? Biedronka



Moja recenzja:

Masło masełko mniaaam! Muszę zacząć od najważniejszego, a mianowicie zapach! Pięękny zapach w którym jestem absolutnie zakochana. Jak tylko te masełka pojawiają się w Biedronce, pędzę ile tchu po kolejny egzemplarz. Dla tego zapachu zrobię wszystko! Jako, że nie jest on w regularnej sprzedaży, to (pewnie będziecie się śmiać ;) używam go sporadycznie - na specjalne okazje ;D


Opakowanie ma dosyć proste i poręczne jakby nie patrząc. Odkręca się pokrywkę bez problemu, to samo tyczy się z wyjmowaniem masełka. Kolor to czysty beż (?). Nigdy nie miałam do czynienia z żadnymi masłami do ciała, aczkolwiek nie ma się czego obawiać. Konsystencja nie jest wprawdzie lejąca jak w balsamie, aczkolwiek jest bardzo treściwa i zbita. 

Nawilżenie, odżywienie i regeneracja - chyba jest ;) Jestem tak zaślepiona tym pociągającym zapachem, że kompletnie mnie nie interesuje co on robi i jak działa na moją skórę, więc wybaczcie.



+ zapach <3
+ konsystencja bardzo treściwa
+ nawet kolor mi się podoba!
+ poręczne opakowanie
+ cena

- dostępność - wielka szkoda, że nie jest w regularnej sprzedaży




Macie, kochacie? Na pewno tak! A używał ktoś może masełka Azji? Bo długo się nad nim zastanawiałam, ale ostatecznie zostawiłam na półce.. dobry wybór? 3majcie się cieplutko ;*

15 komentarzy:

  1. Mój mistrz! Uwielbiam to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że niby ja? Heheh, taaak, zdecydowanie mistrzostwo!

      Usuń
  2. O, a ja mam jedno nie otwarte i się chętnie pozbędę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na co czekasz! Zabieraj się za niego! Ja mam balsamów pod nos także wiesz ;d

      Usuń
  3. Fajne. :D
    Masełko z Azji ma śliczny zapach. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy najbliższej okazji na pewno się skuszę! ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała dostęp i możliwość to polecam go kupić! Nawet ja mogę Ci podesłać jak chcesz, to też nie robi problemu ;) Jest boski!

      Usuń
    2. mam się czym smarować kochana, ale dziękuję za propozycję :*

      Usuń
  5. Widziałam coś takiego w mojej Biedronce, ale jakoś się nie mogłam zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety jest bardzo urpzedzona do masel do ciala ^^ mialam jedno i chyba nie do konca wiedzialam jak sie go uzywa albo po prostu trafilam na wadliwy produkt ;D bylo straaaaaaasznie nawte sie mzyc go nie dalo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz ?! To na pewno musiał być jakiś felerny!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...